HI ,Im Fatin Nur Saidatul Aini ツ 17 Years Old ツ Permaisuri , Cheras ツ I'm Taken ツ Thankyou ツ

Wednesday, April 25, 2012

" SEKERAS MANA PUN HATI AWAK , SAYA TAHU AWAK SAYANG SAYA ♥ "

Kadang kadang ' cukup dengan melihat orang yang kita sayang tu " BAHAGIA " sudah membuatkan kita pun berasa gembira " betol ke ? Kita turut berasa gembira ? First time meet awak langsung tak berani tegur saya kan ' :) Okay find ' time to pun saya tak mengharap pun nak berkawan dengan awak . Kita kenal pun dari kawan awak yang pernah saya rapat dulu kan (Y) . Time hang , awak langsung tak berani nak tegur saya kan ' ok saya pun tak kisah kalau awak tak nak berkawan dengan saya :)
One day , tibe tibe awak ada texting saya . Time tu baru saya tahu number awak . Then , awak adding FB saya . Lame lame kita mula rapat dekat FB . Dari situ saya dapat rasa sifat awak macam mane (Y) Sejak tu kita terus rapat kan , awak selalu teman saya mane saya pergi . And then , Time New Year awak terus berubah . Mungkin time to kawan kawan awak ade right ? :) Okay saya faham .

Then , sampai lah kita celebrate ' Firstime Meet ' awak memang manis sangatsangat , ocehh cehh MANIS TUHH :P Awak buat saya makin suka kan awak . Satu hari tu ' awak mintak COUPLE (Y) Memang kelakar sangat kalau teringat time awak mintak COUPLE oh . hee

Selama kita berkawan , saya tak pernah excerpt sape sape untuk jadi boyfiee saya . Mungkin dah terbiasa SINGLE . Saya SINGLE hampir sembilan bulan kot (Y) Dengan cara mendadak ' saya terima awak . Saya tak tahu kenapa saya senang keluarkan perkataan " YA " :P

Sejak dari tu , kita selalu texting , hangout tengok wayang samesame , lepak tempat samesame (Y) Terima kasih sangat awak sebab buat saya happy ' :) Satu hari tu , saya rasa kenape kita makin berjauhan ? :| Saya tetap bertahan dan terus bertahan ' .  Dan bila satu saat tu ' saya MINTAK . :'| Saya mintak maaf awak sebab terlalu mengikut perasaan . Dari hari tu , kita terus lost contact :|

Satu hari " AWAK MUNCUL DEPAN SAYA " . # Memang tak boleh lari mane lah kan . Dengan tibe tibe awak bawak barang saya semua (Y)  Tibe tibe kita dah baik semula kan kan . Saya tak akan lupa tarikh tu :) Sejak dari hari tu saya pelik , kenapa awak berubah ? Kenape ? Awak buat saya makin sayangkan awak , kenape ? Sampai satu saat saya cuba untuk jauhkan diri dari awak , tapi tak boleh ? kenape ? 

" HARGAILAH ORANG YANG MENYANYANGI ANDA " =)

No comments:

Post a Comment