HI ,Im Fatin Nur Saidatul Aini ツ 17 Years Old ツ Permaisuri , Cheras ツ I'm Taken ツ Thankyou ツ

Thursday, April 26, 2012

Memang lumrah kehidupan kan " BILA KAWAN MANIS DIA MEMANG TAK DAPAT NAK KATA LAH " BILA COUPLE Hmm macam macam dugaan . Terima kasih kau buat aku pecah perut semalam . Mehh sini dengar aku story ' pasal si BUDAK MERENG NI ' :P 

Semalam aku balik sekolah ' dapat tahu yang dia dah sampai PUDU . Grr memang bengang jugak lah kan (Y) Tapi nak buat macam mane , kene sabar banyak banyak lah layan keras kepale budak ni :D Then , lepak tangga rumah aku , HAHA kene bahan sebab update blog . grr rajin jugak mamat nih bace blog aku kan kan :P Then , aku siap terus gerak CM ' kene ambik baju kelas ' si mamat ni lepak NANA dengan adda semua :) Dalam pukul 4 setengah macam tu aku balik then terus gerak NANA . Then Kiteorang planning nak karoke celebrate birthday (Y) Time karoke aku datang lambat sebab ade hal :)

Sampai karoke ' fuhh panas teramat ohh . Dah lame lame baru ok (Y) Nyanyi punya nyanyi then si adda nak balik rumah sebab kunci rumah . :D Nak tahu ape jadi ? Grr terpaksa layan 3 orang mamat ni punya mereng oh dalam karoke . HAHA macam macam lagu la kiteorang nyanyi . Si mamat sorang ni ' grr sibuk dengan KAKI aku . HAHA ape ade dengan KAKI aku pun tak tahu lah . HAHA :P Then habis karoke kiteorang terus gerak coard block A . 

Then ' time tunggu dorang semua aku balik sekejap sebab kene sidai baju ' :) Tengah naik tangga , perh pandang belakang macam ade orang kejar . Terkejut mak tau nyah :D Rupe rupenya si mamat mereng ni ' HAHA suruh tunggu bawah tak nak . Maklum lah keras kepale punya orang kan (Y) HAHA time aku sidai baju ' tahu memekak pulak mamat ni ' suruh cepat semua . HAHA Ayat yang tak boleh lupe " sampai hati kau buat aku macam ni ' HAHA PADAN MUKA :P sape suruh follow naik rumah . Aduh kelakar do . :D

Then , time celebrate birthday affiq jahat ohh . grr bukan birthday aku pun ' tibe tibe dia baling tepung . Perh sampai perut aku bersepah dengan tepung lah . HAHA grr geram geram . Then yang tak boleh lupa kan kan (Y) ade mamat ni dia tolong buangkan tepung yang ade kat kepale aku ohh :P hee rindu saat tu . 

Terima kasih AA sebab time aku hilang seorang kawan (Y) kau ade dengan aku . Kau yang sejuk kan hati aku (Y) Terima kasih AA .

No comments:

Post a Comment