HI ,Im Fatin Nur Saidatul Aini ツ 17 Years Old ツ Permaisuri , Cheras ツ I'm Taken ツ Thankyou ツ

Tuesday, May 15, 2012


___________________________________________________________

Dulu kau ckap malas nak layan dia ? then kau mintak tlong kat aku , soh diaa benci kau . Aku tengok mken lame dia maken benci lahh jugak kan , tapi Hari nie ? Ape kau dah buat ? Klau kau nak layan dia , kau layan dia jea terus .

____________________________________________________________

Terima kasih sebab ingat kan aku . Terima kasih sangat sangat . Aku akan terus cuba untuk kebaikan semua orang :) Walaupun setiap malam aku kene menangis . Terima kasih sebab saat aku lemah , dan aku terus lakukan kesalahan kau nasihat aku . Terima kasih . Tapi aku nak mintak tolong lagi satu ? Tolong larang dia texting aku and berhubungan dengan aku . TOLONG . Aku takut aku lemah dan terus lakukan kesalahan . Please larang dia . Terima kasih , aku respect kau sebab kau BERANI nasihat aku . Terima kasih :)

Aku berharap sangat dapat lalui setiap hari dengan senyuman . Tapi kenape semua berlaku dalam kehidupan aku ? Hmm tapi tak ape aku akan terus senyum untuk orang yang masih menyayangi aku :) Terima kasih FAFA happy kan i walaupun you tahu HATI i macam mane . You selalu ade time i menangis . Macam you dapat rase time i sedang menangis kan . Terima kasih buat i kembali tersenyum :) I always remember AUUUCAKK you (Y) :) Teringin sangat nak senyum macam baby kat atas tu . :D Comel kan kan ;)



No comments:

Post a Comment