HI ,Im Fatin Nur Saidatul Aini ツ 17 Years Old ツ Permaisuri , Cheras ツ I'm Taken ツ Thankyou ツ

Sunday, January 29, 2012




AA terima kasih sbb semalam awak teman saya balik . okay serius penat kan kan , menapak dari klcc sampai desa pandan (Y) saya happy bile awak ade dengan saya . kelakar kan , kite lintas jalan lebuhraya orang semua tengok . HAHA #okayseriuskelakar :) Act sorry tau , sbb time jalan dengan saya .  saya selalu tanya soalan sama . Agak agak kite kekal tak ? soalan nhe rase rase awak dah dengar bape kali haa ? HAHA (Y) dari pukul 9 macam to kot , pkol 10 : 20 kite baru sampai desa pandan kan . terus gerak nurin pergi minum :D #perhkakidahmautercabutohh (Y) then gerak pergi amik gambar sorang budak nhe . HAHAHA alolo comel betul kan awak budak kecik to . mate sepet duduk atas kerusi roda ;) hee . okay then , awak dengan aboy , mat , wan semua nak hantar saya menapak Wangsa Maju . OHH NOO memang tak lah kan :) kite pimpim tangan samesame , itu buat kan saya semangat dan terus berjalan ohh . terima kasih awak . Then adek saya calling . suruh balik cepat (Y) . kita siap lari kan kan nak sampai train jelatek semalam :D HAHA . Ya allah , nasib baik train jelatek tak tutup lagi tahu tak :) kalau tak menapak Wangsa Maju lah nampaknya kan kan ? (Y)  okay saya terus salam awak . Time saya dah naik . Awak kat bawah nak gerak tasik . Awak lambai tangan (Y) yang saya paling tak lupe . FLYING KISS AWAK :'| terima kasih awak .



No comments:

Post a Comment